fredag 5 september 2008

Förfest hos Slemmet ikväll!

Kvällen är räddad - det blir partaj för min del! Malin messade för en timme sedan och sa att det va förfest hos Drömslemmet (en av våra phösare under NolleP, egentligen heter hon Emmelie) men först vart jag inte speciellt taggad... Jag har nämligen inget att dricka och en lägenhet som skulle behöva städas inför morgondagens besök. Men då träffade jag några klasskompisar när jag var och handlade mat, och de visade sig att jag skulle få köpa lite dricka av de så jag har ändrat mig! Det känns skönt, att slippa sitta ensam en fredagkväll - och dessutom få se lite av Piteås uteliv utanför Kåren!

Men fortfarande återstår ju städningen och jag ska även hinna käka och göra mig i ordning på typ en och en halv timme. Så det är väl bäst att jag stänger ner datorn för att få något gjort!

Slemmet, Isa och Sandra (bild från NolleP)

Inga kommentarer: