söndag 21 september 2008

Ensam igen efter en rolig helg

Jag hann visst inte uppdatera något i helgen, men som sagt kom Lisa i fredags. Vi har haft fullt upp hela helgen - och riktigt jävla roligt! Det började redan 30 sekunder efter att vi kommit innanför dörren, då låg Lisa på golvet och vred sig i skratt. Sedan har det fortsatt hela helgen, vi har verkligen en speciell humor och alltid nära till skratt när vi är tillsammans...

Förutom skratt har helgen fyllts av film i fredags (Min brors flickvän - och ja, vi skrattade en hel del åt den), shopping igår (jag hittade en del att fylla höstgarderoben med - visar sen) och så bio igår kväll. Vi såg Patrik 1,5 och den va riktigt bra! Lite sorglig, men det fanns sina ställen där vi (surprise surprise!) skrattade högt.

Sedan har vi såklart gjort det mest sociala som finns - ätit mycket och gott. För har ni tänkt på det, när man ska umgås blir det oftast något som involverar matintag; en kaffekopp hemma hos någon, en fika eller lunch på stan, middagar ute eller hemma, godsaker framför en film... Vi har i alla fall lyckats trycka i oss chips, godis, en korv på stan, middag på Max, fika hos mig, frukost...

Men nu har Lisa tråkigt nog åkt tillbaka till Lycksele, så då får jag hålla igen på matintaget igen och uppdatera bloggen i vanlig ordning. Och imorrn har jag äntligen en föreläsning igen; det var ju en vecka sen jag var i skolan!

Supersyrrorna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej heej! haha jo jag har tider nästa vecka! ganska mkt egentligen.. beror på när du vill komma =)

Anonym sa...

Snygg kofta Anna! Ännu snyggare "brudar" :-) Kram