onsdag 3 september 2008

Vilken färg skulle passa mig?

Njae, säger jag bara. Idol var inte speciellt bra i kväll, speciellt blev jag besviken över att det inte var från Luleå som Vanessa i klassen (som för övrigt är från just Luleå) sa att det skulle vara. Jag lovar att de kommer att visa därifrån på tisdag då jag ska fara och se den här mannen. Och jag vill verkligen inte missa sändningen från närområdet!

På tal om linser, som jag skrev om i förra inlägget, upptäckte jag igår att det faktiskt finns färgade linser med styrka. Jag har alltid velat prova färgade linser, men det känns ju sådär roligt om man måste ha på sig glasögon när man väl ändrar ögonfärg... Jag provade föresten att beställa gröna linser från tradera för nåra år sedan, innan jag hade börjat använda glasögon, men jag fick aldrig de på plats i ögat. Kanske går bättre nu efter ett och ett halvt år av daglig träning? Det jobbiga nu är däremot att jag har olika synfel på ögonen, och alltså måste beställa två förpackningar med olika styrkor - vilket blir dyrare såklart. Men om jag skulle testa, vilket färg tycker ni att jag ska köra på?

Aqua, blå eller brun?

1 kommentar:

Anonym sa...

tycker du ska prova brunt, tror du skylle passa i det,tycker jag iaf