tisdag 9 september 2008

I'm going crazy!!!!!

Det går verkligen inte bra att skriva artikeln just nu, trots att jag har min superfenomenala Att skriva i tidning-bok. Men det är inte att få ihop en vettig text som är problemet, utan snarare att få ner det på så lite tecken - ingress + brödtext får vara max 2500 tecken INKLUSIVE MELLANSLAG. Jag blir galen! Frida sa så sjukt mycket intressant och bra i intervjun som jag vill ha med, men nu måste jag sålla bort typ två tredjedelar.

Jaja, jag antar att det är såhär att vara journalist. Jag ger det max en timme till, sen får jag gå upp i någon vettig tid (typ tio) imorrn och kolla igenom det igen. För även om jag hävdar att kreativiteten mest flödar på natten kan det vara bra att se saker i ett annat (dags)ljus...

Sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du fått ordning på texten! Du har visst ett par timmar till på dej...
Lycka till! Kram